DAIKIN’İN SESSİZLİĞİ ÇALIŞANLARINA RİTİM OLDU
İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNÜN ÖNDE GELEN MARKASI DAIKIN’DE ÇALIŞANLAR İLGİNÇ VE EĞLENCELİ BİR VİDEOYA İMZA ATTI. ÜSTÜN KALİTESİ İLE TANINAN CİHAZLARIN EN ÖNEMLİ ÖZELLİKLERİNDEN BİRİNİN DE ‘SESSİZLİK’ OLMASINDAN YOLA ÇIKAN DAIKIN ÇALIŞANLARI, ÜRETİM SÜRECİNDEKİ SESLERLE RİTİM TUTARAK MARKA İLE ÖZDEŞLEŞEN JİNGLE’I SESLENDİRDİ. ÇEKİMLERİ SIRASINDA EĞLENCELİ ANLARIN YAŞANDIĞI VİDEOYU DAIKIN DE SOSYAL MEDYADAN PAYLAŞARAK, ÇALIŞANLARINA TEŞEKKÜR ETTİ.

DAIKIN’İN SESSİZLİĞİ ÇALIŞANLARINA RİTİM OLDU

İklimlendirme sektörünün öncü markası Daikin’in Türkiye’deki çalışanları, yenilikçi ve yüksek teknolojisiyle fark yaratan cihazların, üretim sürecinin perde arkasını anlatmak için bir araya gelerek, eğlenceli bir videoya imza attı. Verimlilik ve tasarruf değerleri ile öne çıkan Daikin cihazlarının, en önemli özelliklerinden birinin de ‘sessizlik’ olmasından yola çıkan Daikin çalışanları, bu video ile markanın sesi oldu. “Daikin’in üstün kaliteli ve sessiz ürünleri çalışanlarının ritmi ile hayat buluyor” mesajının verildiği videonun çekimleri, Daikin’in Hendek’teki fabrikası ve Şekerpınar’daki lojistik merkezinin yanı sıra, merkez ofis, Daikin Akademi ve Daikin Solution Plaza fuha İstanbul’da görev alan mavi ve beyaz yakalı çalışanların katılımıyla gerçekleşti. Videoda, tüm çalışanlar hep birlikte Daikin’in marka ile özdeşleşen jingle’ını seslendirdi. Çalışanların seslerine fabrikada üretim süreci sırasında duyulan ses ve ritimler de eşlik etti.

Daikin Türkiye
Web Tasarım IDS