SOSYAL MEDYADA KALICI OLABİLMENİN 10 YOLU!
SON ZAMANLARDA ÜNLÜ MARKALAR SOSYAL MEDYANIN NİMETLERİNDEN YARARLANMAK İÇİN HER TÜRLÜ YOLU DENİYOR. PEKİ, SOSYAL MEDYADA DOĞRU BİR YOL İZLEMEK İÇİN NELER YAPILMALI? İŞTE ŞİRKETLER İÇİN 10 ADIMDA SOSYAL MEDYA KULLANIMI...

SOSYAL MEDYADA KALICI OLABİLMENİN 10 YOLU!

Son yıllarda internet kullanımının artması ile tüketici alışkanlıklarının değişmesi, markaların pazarlama faaliyetlerinin farklılaşmasına yol açtı. Geleneksel pazarlama yöntemi olarak kullanılan televizyon ve diğer iletişim araçları, açık hava yöntemleri ya da yüz-yüze pazarlama, sosyal medyanın kanatları altına girmeye başladı. Sosyal medya da tek başına bir pazarlama amacı olmaktan çok, kurumların değişen şartlara göre geliştirdikleri alanlardan biri olarak görünmeye ve diğer pazarlama yöntemlerini bütünleyici ve destekleyici varlık olarak karşımıza çıkmaya başladı. Yani, tüm geleneksel pazarlama yöntemlerini kullansanız da, sosyal medyada yoksanız, bir yanınız eksik demek! Bunun farkında olan markalar, şirketler, hatta siyasiler, gazeteler, sanatçılar kısacası herkes Facebook, Twitter, Linkedin gibi sosyal medya araçlarının nimetlerinden yararlanıyor. Pazarlama bütçelerini, yatırımlarını sosyal medyayı da hesaba katarak oluşturuyorlar. Çünkü biliyorlar ki; Twitter’daki 140 karakterli bir twit’le, bazen bütçesi milyon dolarları aşan reklam filminden daha çok etki bırakılabiliyor. Ama bazen de kılavuz şaşıyor. En ufak bir hamle, bazen sizi vezirlikten rezilliğe sürükleyebiliyor. Peki, sosyal medyada doğru bir yol izlemek için neler yapılmalı? İşte şirketler için 10 adımda doğru sosyal medya kullanımı...

Daikin Türkiye
Web Tasarım IDS