TÜRKİYE’NİN İLK KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DİJİTAL KAMPANYASI DAIKIN’DEN
İKLİMLENDİRME SEKTÖRÜNÜN ÖNCÜ MARKALARINDAN DAIKIN, ANNELER GÜNÜ İÇİN ÖZEL BİR VİDEO ÇALIŞMASI HAZIRLADI. BUNUN İÇİN ÖNCE BİR ŞARKI HAZIRLANIP, BİR WEB SAYFASINA KONULDU. ŞARKIYI SANİYELER İÇİNDE FOTOĞRAF VE İSİM İLE KİŞİSELLEŞTİREBİLEN KULLANICILAR, HAZIRLADIKLARI VİDEOLARI DİLEDİĞİ SOSYAL MEDYA HESABINDAN ANNESİNE ARMAĞAN ETTİ…

TÜRKİYE’NİN İLK KİŞİSELLEŞTİRİLMİŞ DİJİTAL KAMPANYASI DAIKIN’DEN

Anneler Günü’nün kutlandığı 14 Mayıs Pazar günü öncesinde Daikin, anneler için sürpriz bir çalışmaya imza attı. Anneler Günü için özgün ve eğlenceli bir ‘Anneler Günü Şarkısı’ hazırlayan Daikin, bu şarkıyı Türkiye’de en yaygın kullanılan 2 bin kadın ismiyle seslendirip çoğalttı. Kullanıcılar isme özel olarak hazırlanan bu şarkılardan istediğini seçip, armağan etmek istediği annenin fotoğrafını da ekleyerek, online video oluşturup, paylaştı. Kullanıcılar www.obirkralicedir.com adresindeki örnek videoyu izleyip kendi kişiselleştirilmiş videolarını ücretsiz olarak hazırladı. Saniyeler içinde annesinin fotoğrafını yükleyip, listeden ismini seçerek kendi videosunu oluşturan kullanıcılar, dilediği sosyal medya hesabından annesine armağanını göndererek güzel bir sürprize imza attılar. Kullanıcılar evlerinin kraliçesi anneleri için hazırladıkları bu dijital hediyeyi Facebook ve Twitter gibi mecralardan da paylaşabildi. Ayrıca mobil uyumlu olan sitede oluşturulan videolar WhatsApp’dan da gönderildi.

Daikin Türkiye
Web Tasarım IDS